Hallo, Ik ben Patrick van Food Projects

Het gezicht achter Food Projects is Patrick van der Hulst. Na zijn studie Commerciële Economie (International Management) heeft hij ruime werkervaring opgedaan in diverse commerciële functies. Food Projects is ontstaan vanuit passie voor Food & Beverage. Sinds 2010 verricht hij diverse projecten voor opdrachtgevers waar hij een sterke betrokkenheid bij heeft. Patrick gelooft in producten met een bijzonder verhaal die verantwoord en innovatief zijn. Zijn ervaring en passie wil hij graag delen om mooie producten te vermarkten.

Vanuit Groningen helpt Patrick haar opdrachtgevers bij het vermarkten van hun product. Food Projects voorziet in de vraag naar ondersteuning op het moment dat daar behoefte aan is. Staat u voor een productintroductie? Wilt u draagvlak en (meer) waarde creëren?

De dienstverlening richt zich op vele terreinen: Sales- en accountmanagement, het op- en uitbouwen van distributiekanalen, marketing, het opzetten van voorstellen voor acties en promoties en het uitvoeren ervan, import- en exportactiviteiten. Hét traject van A tot Z om een product te vermarkten.

Patrick van der Hulst

“I have had the opportunity to work with Patrick van der Hulst while I was managing director at iKi Beer. Patrick is one of the most positive and dedicated people I know. He is pro-active and knows what he is talking about. Great relation builder. He has made a great difference for the team. In general: he is a fantastic account manager.” 

Arjen Hemelaar, Founder, iKi Beer

“Patrick van der Hulst heeft EARTH Water in de beginfase van de onderneming geholpen bij het bewerken van het Horeca kanaal. Patrick is een prettig, zelfstandig werkend persoon, die makkelijk contact legt met zijn gesprekspartners en een vertrouwensband opbouwt. Zijn netwerk zorgt ervoor dat een snelle distributieopbouw kan worden bewerkstelligd.”

Patrick de Nekker, Founder, Earth Concepts
“Als Patrick ergens voor gaat krijg je hem 100%. Slim en betrokken is deze man.”
Roel Mos, Founder, TringTring

Waar ligt voor u de focus?

Na het inventariseren van de doelstellingen start de samenwerking. Food Projects streeft ernaar volgens de 3 peilers (P) van MVO te ondernemen. Het vinden van de juiste balans van economische prestaties (Profit) met respect voor mens (People) binnen de ecologische randvoorwaarden (Planet).